ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

Σκόουλς: Στην Γιουνάιτεντ και του χρόνου

Για άλλον ένα χρόνο θα συνεχίσει να φοράει αγωνιστική φανέλα ο Πολ Σκόουλς, αφού ο αστέρας της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ αποφάσισε να δώσει μία μικρή παράταση στο οριστικό του αντίο από τα γήπεδα.Ο 35χρονος μέσος που έκανε το ντεμπούτο του με τους «κόκκινους διάβολους» το 1994, φημολογούταν ότι μπορεί να αποχωρούσε ακόμη και φέτος από την ενεργό δράση, αλλά τελικά δείχνει να έχει ακόμη τις απαραίτητες δυνάμεις: «Φτάνω στο τέλος της επαγγελματικής μου καριέρας, αλλά έχω έναν ακόμη χρόνο μπροστά μου. Ελπίζω στο μέλλον να μου δοθεί η ευκαιρία να προπονώ κάποια ακαδημία ή ομάδα».Όταν ρωτήθηκε για τον Σερ Άλεξ Φέργκιουσον, δίπλα στον οποίο πανηγύρισε 9 πρωταθλήματα και 2 Τσάμπιονς Λιγκ δε μπορούσε να μην πει τα καλύτερα: «Δε χρειάζεται να τονίσω εγώ πόσο σπουδαίος προπονητής είναι. Έχει στελεχώσει τις ακαδημίες της ομάδας με πολύ μεγάλα ταλέντα τα τελευταία χρόνια και στην πρώτη ευκαιρία προωθεί τους καλύτερους στην πρώτη ομάδα. Είναι τιμή να έχεις συνεργαστεί μαζί του και πιστεύω πως έχει ακόμη μερικά χρόνια μπροστά του στους πάγκους».Τέλος για την ευκαιρία που του παρουσιάστηκε από τον Φάμπιο Καπέλο για να συμμετάσχει στο Μουντιάλ της Νοτίου Αφρικής, ήταν σαφής για το λόγο της άρνησής του: «Δε μου δόθηκε αρκετός χρόνος για να το σκεφτώ. Αν είχα ενημερωθεί νωρίτερα, μάλλον θα είχα αποδεχτεί την πρόταση».
Πηγή