ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Κυριακή 27 Ιουνίου 2010

Μίλαν ή Γιουνάιτεντ για Φαμπιάνο

Στην Μίλαν ή την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ θέλει να συνεχίσει την καριέρα του ο Λούις Φαμπιάνο, αφού όπως τόνισε από τη Νότιο Αφρική, όπου βρίσκεται με την εθνική Βραζιλίας ο άσος της Σεβίλλης θέλει να αποχωρήσει από τον ισπανικό σύλλογο μιας και το... πλήρωμα του χρόνου ήρθε.Την επιθυμία του να πάρει μεταγραφή σε μία εκ των Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ ή Μίλαν εξέφρασε ο Λούις Φαμπιάνο με δηλώσεις του, ενώ ο άσος της Σεβίλλης απέκλεισε το ενδεχόμενο να συνεχίσει την καριέρα του στην Τότεναμ: «Το ξεκαθάρισα ότι δε θα ανανεώσω το συμβόλαιό μου με τη Σεβίλλη. Είμαι 29 χρονών και θέλω να βρω μια ομάδα με την οποία από την πρώτη σεζόν θα μπορώ να διεκδικήσω κάθε δυνατό τρόπαιο. Ενημερώθηκα ότι η Τότεναμ ενδιαφέρθηκε επίσημα να με αποκτήσει αλλά με όλο το σεβασμό, δεν είναι μία ομάδα με την οποία θα μπορέσω να διεκδικήσω πρωτάθλημα και Τσάμπιονς Λιγκ τα επόμενα 3-4 χρόνια. Δεν υπάρχει νόημα να πάω εκεί. Θα μπορούσα να μείνω και στη Σεβίλλη αν ήταν έτσι. Δεν βλέπω καμία διαφορά. Μάλλον θα έλεγα ότι η Σεβίλλη είναι καλύτερη ομάδα αν δει κανείς την ευρωπαϊκή της πορεία, οπότε σε καμία περίπτωση δε θα ήθελα να κάνω πισωγύρισμα στην καριέρα μου», είπε αρχικά ο Λούις Φαμπιάνο και στην συνέχεια τόνισε:«Η επιλογή μου θα είναι ανάμεσα σε συλλόγους όπως η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και η Μίλαν. Έναν πραγματικό γίγαντα στην Ευρώπη. Για να είμαι ελικρινής μου αρέσει πολύ η Πρέμιερ Λιγκ και ιδιαίτερα το αγωνιστικό στυλ της Γιουνάιτεντ. Με εξιτάρει πολύ η σκέψη ότι μπορεί να αγωνίζομαι σαν παρτενέρ του Γουέιν Ρούνεϊ. Μου ταιριάζει πολύ ο τρόπος παιχνιδιού τους. Νομίζω πως θα σκόραρα πολλά γκολ και θα είχα ιδιαίτερη επιτυχία εκεί. Είναι από τις ελάχιστες ομάδες που κάθε χρόνο κυνηγάνε το τρεμπλ και ο προπονητής τους είναι εκ των κορυφαίων στον κόσμο».Ο σταρ της Σεβίλλης ανέφερε επίσης ότι ήρθε η ώρα να αποχωρήσει από τον ισπανικό σύλλογο μετά από τόσα χρόνια προσφοράς, ενώ ευχήθηκε να γίνει... αποδεκτή η επιθυμία του: «Ελπίζω μόλις τελειώσω με τις υποχρεώσεις μου στο Παγκόσμιο Κύπελλο να αρχίσει και η Σεβίλλη ανοιχτά να συζητά με διάφορες ομάδες για την μετακίνησή μου. Πέρασα όμορφα χρόνια στην Ισπανία αλλά είναι καιρός να προχωρήσω».
Πηγή