ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Σάββατο 26 Ιουνίου 2010

Μπάλακ: «Πρωτάθλημα με τη Λεβερκούζεν»

Αποφασισμένος να οδηγήσει τη Λεβερκούζεν στην κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου δήλωσε ο Μίχαελ Μπάλακ σε συνέντευξή του στην «Bild». Ο 33χρονος μέσος υπέγραψε διετές συμβόλαιο με τις «ασπιρίνες» και ονειρεύεται να φτάσει μαζί της στην κορυφή της Bundesliga.
«Με την επιστροφή μου κλείνει ένας κύκλος για μένα. Μετά την αποχώρησή μου από την Τσέλσι ήταν προτεραιότητά μου να επιστρέψω στην πατρίδα. Θέλω στο εγγύς μέλλον να κατακτήσω το πρωτάθλημα με τη Λεβερκούζεν. Έχω ακόμη υψηλούς στόχους. Τα τελευταία δέκα χρόνια σε όποια ομάδα αγωνιζόμουν διεκδικούσα το πρωτάθλημα. Γιατί να μην το κάνω και με τη Λεβερκούζεν; Σίγουρα η Μπάγερν είναι το μεγάλο φαβορί, αλλά η Λεβερκούζεν έχει πολλές δυνατότητες και θέλουμε να κάνουμε αίσθηση στην Ευρώπη», τόνισε ο διεθνής άσος. Παράλληλα ξεκαθάρισε πως εξακολουθεί να είναι στη διάθεση της εθνικής Γερμανίας, παρότι ένας τραυματισμός τού στοίχισε τη συμμετοχή στο Παγκόσμιο Κύπελλο. «Αυτή τη στιγμή με ενδιαφέρει να γίνω καλά, αλλά είναι ξεκάθαρο πως θέλω να συνεχίσω να αγωνίζομαι στην εθνική ομάδα και είμαι έτοιμος να βοηθήσω στα προκριματικά του Euro 2012», δήλωσε.
Πηγή