ΖΩΝΤΑΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ


Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Νέμεθ: «Θα επέστρεφα στην ΑΕΚ»


Ανοικτό το ενδεχόμενο επιστροφής στην ΑΕΚ άφησε ο Κρίστιαν Νέμεθ. Ο Ούγγρος επιθετικός προπονείται με τη Λίβερπουλ, στην οποία και ανήκει, περιμένοντας την απόφαση της ομάδας για το αν θα παραμείνει στο ρόστερ ή θα παραχωρηθεί. Σε συνέντευξή του στη «Nemzeti Sport» άφησε ορθάνοιχτο το ενδεχόμενο να αγωνιστεί και πάλι στην «Ένωση». «Θα δούμε τι θα γίνει. Κάνω υπομονή. Θα ήταν ωραίο να μείνω στη Λίβερπουλ και να με υπολογίζει ο προπονητής, αλλά ακόμη και αν μου πουν ότι θα με δώσουν ξανά δανεικό, δεν θα απογοητευτώ. Η Λίβερπουλ είναι μεγάλος σύλλογος, με σπουδαίους παίκτες, και είναι δύσκολο να κερδίσεις θέση στην ομάδα. Για μένα αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι να παίζω, θα μπορούσα να πω και σε οποιαδήποτε ομάδα», δήλωσε, ενώ ερωτηθείς αν θα επέστρεφε στην ΑΕΚ απάντησε: «Φυσικά! Μου άρεσε η παρουσία μου στην ΑΕΚ, όμως ένας τραυματισμός που είχα σε αγώνα των Ελπίδων με την Ιταλία δεν μου επέτρεψε να αγωνιστώ όσο θα ήθελα. Αν είναι να επιστρέψω στην Ελλάδα, θα το κάνω με χαρά. Διαβάζω επίσης για ενδιαφέρον ιταλικών ομάδων, κάτι που είναι κολακευτικό. Έχω αγωνία για το πού θα συνεχίσω την καριέρα μου, αλλά δεν έχω άγχος».
Πηγή